زیدان: تا پایان جنگیدیم، سختی کشیدیم و دوباره پیروز شدیم؛ برای بیل خوشحالم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: تا پایان جنگیدیم، سختی کشیدیم و دوباره پیروز شدیم؛ برای بیل خوشحالم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: تا پایان جنگیدیم، سختی کشیدیم و دوباره پیروز شدیم؛ برای بیل خوشحالم

زین الدین زیدان بعد از پیروزی 1-0 مقابل رئال سوسیداد در ورزشگاه آنوئتا که 10مین پیروزی متوالی این تیم در رقابت های لالیگا بود، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، در حالیکه تنها دو بازی تا پایان رقابت های این فصل باقی مانده است، زیزو گفت:

جنگیدیم، سختی کشیدیم، و در مقابل تیمی که واقعاً خوب بازی می کرد تا پایان تلاش کردیم و دوباره سه امتیاز دیگر را به دست آوردیم. از تلاش تیم راضی هستم. ما کار خود را انجام دادیم، و این مهمترین چیز است. بقیه تیم ها باید بازی کنند و برای مهمترین چیز کسب 3 امتیاز بود، چرا که اگر امروز آنها را به دست نمی آوردیم، لالیگا سخت تر می شد. حالا باید خوب استراحت کرده و به بازی روز چهارشنبه فکر کنیم.

- بیل:

برای او خوشحالم چون امسال مشکلات زیادی از بابت مصدومیت داشته است. وقتی خوب باشد، بازی می کند و وقتی گلزنی او را می بینم خوشحال می شوم. او می توانست در نیمه اول گلزنی کند. گرت امسال مشکلاتی داشته است اما توانسته بازی کند و مثل کریستیانو از عهده کار بر آمده است. او می تواند در بازی های زیادی به میدان برود. او از لحاظ جسمانی واقعاً خوب ریکاوری می کند. در آستانه دیدار چهارشنبه شب، گلزنی امروز او در دیداری مثل امروز، خوب است.

- عمق موجود در ترکیب:

اینکه همه بازیکنان مهم هستند، معنای زیادی دارد. وقتی بازی می کنند، کار خود را انجام می دهند، و این چیزی است که اهمیت دارد. برای مربی هم مهم است که 20 یا 21 بازیکن داشته باشد نه 13 بازیکن. همیشه هر سه روز یک بار بازی کردن، سخت است. همه آنها کمک می کنند. نکته خوب در مورد این تیم همین است.

خوشحالم چون همه بازی می کنند و برخی هم استراحت کردند. همیشه به دیداری که پیش رو داریم فکر می کنیم. کروس باید در خانه می بود و کامل استراحت می کرد، و به چیز دیگری فکر می کرد، و با خیالی راحت بازی را تماشا می کرد. وقتی امتیازات را کسب می کنید، به این معنی است که کار خود را به خوبی انجام داده اید. ما برای قهرمانی در لالیگا بازی می کردیم، و سه امتیاز را کسب کردیم.

- سختی کشیدن روی نیمکت:

درست مثل سایر بازی ها سختی را متحمل شدم. وقتی بازی شروع می شود، همیشه استرس و هیجان دارم. نکته خوب زمانی است که با تلاش همه بازیکنان سه امتیاز را کسب می کنیم. ما سه امتیاز را کسب کردیم و از بابت آمادگی برای دیدار چهارشنبه شب نیز مهم بود.

- روند بهبودی کریستیانو و بنزما:

در ذهن خود آنها را می خواهم، و فکر می کنیم که آنها آماده خواهند شد. امروز با انتخاب 11 بازیکن به دیدار چهارشنبه شب فکر نمی کردم. تنها به این فکر بودم که برخی بازیکنان را عوض کنم، و آنها خوب کار کردند.

- لوکاس وازکز:

من کاملاً به او اعتماد دارم، مثل همه بازیکنان. لوکاس در منچستر بازی کرد. من به همه اعضای تیم اطمینان دارم. هر زمان هر کدام از آنها به میدان می روند، خوب کار می کنند. نشان دادیم که یک تیم با بازیکنان مهم زیادی هستیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | 9:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.